Заступник директора з навчально-виховної роботи

Уповноважена особа,що здійснює невідкладні заходи реагування у разі виявлення фактів насильства та/або отримання заяв/повідомлень від постраждалої особи/інших осіб

Пархоменко Людмила Анатоліївна

тел: 05444 22731

ГЛУХІВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №1 ГЛУХІВСЬКОЇ  МІСЬКОЇ РАДИ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Shkola 1

Рік створення:

1896 - 1918 -  жіноча гімназія

1918 - 1924  - двоступенева трудова школа

1924 - 1932  -  семирічна школа

1932- 1997   -   Глухівська середня школа №1

1997- 2000   -  загальноосвітня середня школа м.Глухова

2000 -2006   -  НВО №1: навчально-виховне об’єднання №1: дошкільний заклад – загальноосвітня школа І-ІІ ступенів – колегіум

2006 рік         -  Глухівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1

Директор школи: 

Матосова Алла Миколаївна

Кадровий потенціал: 43 педагогічні  працівники

Кваліфікаційна категорія:

   вища  – 21

   перша – 11

   друга   – 5

   спеціаліст – 6

Педагогічне звання

    «учитель –методист» – 1

    «старший учитель» – 5

    «Відмінник освіти України» – 4

Родзинка школи:

  • Етнокультурний проект «Відтворення народних традицій» (спільно з Глухівським національним педагогічним  університетом ім. О.Довженка)
  • Психолого-педагогічний проект «Ми вчимося не для школи, а для себе»
  • Фестиваль обдарованої молоді «Веселка»

Колектив школи працює над проблемою: «Професійне самовдосконалення вчителя та розвиток творчої особистості учня в умовах розбудови нової школи України».

Основними  завданнями школи є:

  • Здійснення допрофільної підготовки школярів шляхом поглибленого вивчення англійської мови на засадах диференційованого підходу, також через курси за вибором, факультативи, учнівське науково-дослідницьке товариство «Пошук», предметні олімпіади, навчанні в МАН.
  • Забезпечення профільного навчання в старшій школі, створення умов для реалізації диференційованого підходу до навчання та врахування індивідуальної траєкторії розвитку учнів.
  • Здійснення побудови освітнього процесу з позиції особистісного підходу, формування в школярів навичок самостійно оволодівати інформацією та знаннями.
  • Удосконалення професійної компетентності кожного вчителя, розвиток їх творчої ініціативи, вивчення та впровадження в практику досвіду роботи вчителів-новаторів.
  • Впровадження нових Державних стандартів: початкової, базової та повної загальної середньої освіти.
  • Підвищення рівня якості навчання учнів шляхом удосконалення роботи по впровадженню інноваційних педагогічних технологій, забезпечення ефективного впровадження сучасних інформаційних технологій.
  • Забезпечення якісної підготовки та проведення ЗНО й підсумкових оцінювань випускників школи.
  • Посилення відповідальності кожного вчителя за якість навчання й виховання, об'єктивність оцінювання навчальних досягнень учнів.
  • Продовження системної роботи колективу щодо забезпечення наступності в навчанні між початковою та середньою, середньою та старшою школою.
  • Формування в  учнів національної  самосвідомості, високих людських якостей  та  почуттів, готовності  до  вибору місця в житті.
  • Забезпечення системного психолого-педагогічного супроводу всіх учасників навчально-виховного процесу.
  • Спільна робота з батьками щодо формування освітньої та управлінської політики школи.
  • Посилити педагогічний  вплив на сім’ю. Активізувати участь батьків у навчально-виховному процесі.
  • Виховну роботу спрямувати на вирішення проблеми «Формування особистості та патріота країни, який усвідомлює свою належність до сучасної європейської цивілізації, чітко орієнтується в сьогоденних реаліях і перспективах соціокультурної динаміки, підготовлений до життя і праці у ХХІ столітті»
  • Акцентувати увагу на збереженні здоров’я учнів,  приведенні змісту освіти та форм навчання у відповідність з віковими особливостями школярів, залучати школярів до систематичних занять фізичною культурою і спортом, покращити якість фізкультурно-оздоровчої та спортивно-масової роботи в школі.
Методична проблема школи    Рівень педагогічної майстерності вчителів 

 "Професійне самовдосокналення вчителя та розвиток творчої особистості учня

в умовах розбудови нової школи України"

  "Спеціаліст вищої категорії" - 21(48,8%)

  "Спеціаліст І категорії"-11(25,6%)

Виховна проблема школи 

  "Спеціаліст  ІІ категорії"- 5(11,6%)

"Спеціаліст" – 6(14,0 % )

 "Формування особистості та патріота країни, який усвідомлює свою незалежність

до сучасної європейської цивілізації,чітко орієнтується в сьогоденних

реаліях і перспективах соціокультурної динаміки, піготовленний

до житття і праці у ХХІ столітті"

 

Адреса: вул.Вознесенська, 13

Тел.: (05444) 2-22-38 (директор), 2-27-31 (бухгалтерія)

Е-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Сайт: http://1school.glukhiv-osvita.gov.ua/